torsdag 3 maj 2012

Det verkar inte finnas någon gräns för folks idioti och blindhet längre

Min tillvaro har förändrats radikalt de senaste fyra åren. Inflationen är så enorm att den påverkar även min familj. Mat och andra nödvändigheter har vi fortfarande råd med, men det är inte längre tal om att köpa en ny bil. Vi har bara två hushållerskor kvar, och mor lagar inte stek lika ofta längre. Det är mer av grytor och soppor, bröd och potatis. Jag vet dock varför det är som det är, jag ser sanningen som så många blundar för. Sedan jag gick med mina bröder på ett av NSDAPs möten, och jag gick med i partiet, har jag förstått exakt hur det ligger till med vårt land. Jag kan inte förstå hur jag kunnat missa sanningen om judarna förut, hur jag kunnat se förbi hur de verkligen trasar sönder Tyskland inifrån, som en sjukdom.

Samma sak med kommunisterna! Det verkar inte finnas någon gräns för folks idioti och blindhet längre. Att de inte förstår vad som är rätt och vad som är fel! Vi blev tvungna att slå det i dem, på något som började som en fredlig demonstration från våran sida. Men när sedan kommunisterna kom, och ropade saker som jag inte förstår att någon kan ta i sin mun, kände jag mig tvungen att ingripa, och slå lite vett i skallen på dem. De försökte slåss tillbaka, men tillslut gick de. Nästa gång jag ser de har jag än känsla av att det kommer bli värre.

Och Seisser, Kahr och Lossow! Vilka förrädare! Sådana som dem borde inte få finnas i vårt vackra Tyskland!  Det var tack vare att de förrådde Hitler som hans stadskupp inte gick igenom! Och nu hotas Hitler av fängelsestraff för landsförräderi! Hitler som inte gör annat än att värna om Tyskland. Herregud, vad händer med vårt land?

Jag måste helt enkelt bara se till att folk fattar vad som räknas. De som inte kan fatta ska försvinna. Helst försvinna helt, men de ska i alla fall ut från Tyskland. Så länge de finns kvar kan Tyskland inte vara rent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar