måndag 16 januari 2012

Vem är Enoch Hoffman?


Mitt namn är Enoch Hoffman. Jag är en 31-årig man som kommer från en väldig rik familj som bor i Frankfurt . Men trots det så lever jag som en medelklass människa och detta beror på att jag rymde från min familj som tonåring på grund av en fejd inom familjen.

Jag jobbar numera som fabriksarbetare för ett telefonbolag. Jag bor i centrala Northeim med min fru Heidi. Heidi kommer från en fattig familj som också bor i Frankfurt. Vi har inga barn trots att vi har varit gifta i 3 år.

Jag tycker att förstavärldskriget skadade Tyskland allvarligt och tycker också att Tyskland inte borde ha gett upp så lätt, men det håller inte min fru med om eftersom hon tycker att krig inte orsakar något annat än skräck och förödelse.
         
Jag är ganska känd där jag bor eftersom jag brukar reparera mina grannars telefoner och andra elektroniska saker. Förut så jobbade Jag som uppfinnare, men jag kunde inte fortsätta med det p.g.a. förstavärldskriget och det är också anledningen till varför jag flyttade till Northeim dvs. för att börja om.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar